Товар, замовлений (придбаний) у нашій Компанії, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
Перед тим, як повернути (обмінювати) товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном +380966741207 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Першотравнева 47б І.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
1. Товар має бути повністю укомплектований.
2. Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів, були збережені заводські пломби, захисна упаковка на товарі, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – упаковка не повинна бути розкрита;
3. Товар немає слідів експлуатації;
4. Було збережено товарний вид продукції, а саме були відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
5. Був у наявності касовий чек (витратна накладна) про придбання Вами цього товару;
У той же час споживачеві рекомендується:
1. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
2. У разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особі, яка виконує їх функції;
3. Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
4. З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару тимчасово його купівлі.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару. товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Повернення коштів здійснюються у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 14 банківських днів.
Для здійснення повернення/обміну товару Вам необхідно мати при собі:
документ, що підтверджує покупку (касовий чек чи видаткова накладна);
гарантійний талон, паспорт якості;
пластикова банківська картка (якщо розрахунок здійснювався нею);
документ державного зразка, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія)
Зверніть увагу:
У разі повернення товару неналежної якості Компанія бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, Компанія змушена відправити його за рахунок покупця.
Якщо товар не працює (ушкоджений), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
На замітку любителям час від часу брати товар «на прокат» і потім повертати його назад як не підійшовши, якщо у продавця виникнуть сумніви і він захоче провести експертизу, яка покаже, що товар був у використанні, невдахому махінатору цілком законно буде відмовлено в обміні або повернення товару.