Умови та порядок проведення гарантійного обслуговування та технічної підтримки

Ми здійснюємо повне гарантійне та сервісне обслуговування для всієї продукції, що постачається на ринок. На все обладнання, яке ми виробляємо, ми надаємо гарантію від 12 до 120 місяців. Ми гарантуємо протягом гарантійного терміну здійснити гарантійний ремонт обладнання або замінити обладнання, що вийшло з ладу, на нове. Гарантія поширюється на всі компоненти обладнання, що входять до комплекту постачання, крім витратних матеріалів.
Гарантійний термін обчислюється із дати продажу. Датою продажу є дата оформлення товарно-транспортних документів та/або дата заповнення гарантійного талона.

Умови проведення гарантійної підтримки

Гарантійні зобов'язання мають на увазі безкоштовний ремонт комплектуючих і виробів протягом гарантійного терміну або їх заміну на аналогічні у разі неможливості ремонту.
У гарантійний ремонт приймається обладнання за обов'язкової наявності правильно оформлених документів: фірмового гарантійного талона із зазначенням заводського номера, дати продажу, штампом організації торгівлі та підписом покупця, а також за наявності документів, що засвідчують покупку.
Гарантія на обладнання обмежена лише дефектами виробничого характеру і не поширюється на такі випадки: регламентні роботи при планових технічних обслуговуваннях, включаючи діагностичні та регулювальні роботи, а також руйнування одноразових елементів та витрачання інших матеріалів при технічному обслуговуванні, нормальне зношування будь-яких деталей, природне старіння та руйнування покриттів деталей, лакофарбового шару, гумових деталей внаслідок впливу навколишнього середовища та нормального використання, незначні відхилення, що не впливають на якість, характеристики чи працездатність обладнання або його елементів (наприклад: шум, скрип або вібрація), пошкодження обладнання внаслідок навантаження-розвантаження або транспортування, витрати, пов'язані з неможливістю використовувати несправне обладнання, втрату часу, витрати на електрику, витрати сировини, телефонний зв'язок, транспортні витрати, втрата доходів та інші комерційні втрати.
Устаткування, пошкоджене внаслідок стихійного лиха, природних катаклізмів, пожеж, побутових факторів (транспортування, неправильна експлуатація) та інших ситуацій, що не залежать від Виробника, знімається з гарантійного обслуговування.
Внесення в обладнання будь-яких (будь-яких) змін допускається тільки за нашою письмовою згодою. В іншому випадку, обладнання знімається з гарантійного обслуговування.
У разі відсутності документів, які б підтверджували гарантію, товар приймається на платну експертизу (ідентифікацію). Якщо сервіс-центр зможе встановити походження товару, і його буде прийнято на гарантійний ремонт, оплачується лише вартість ідентифікації товару. Якщо товар не може бути прийнятий на гарантійний ремонт (товар не ідентифікований, минув термін гарантії тощо) сервіс-центр може запропонувати платний ремонт виробу;
Комплектність і збереження устаткування, що купується, перевіряється при видачі на складі. Після видачі, претензії на некомплектність чи порушення цілісності устаткування приймаються;
Витрати на доставку обладнання на гарантійне обслуговування несе покупець;
Якщо експертиза виробу не виявляє заявленої клієнтом несправності, замовник зобов'язується оплатити роботи з тестування виробу.

Порядок гарантійного обслуговування

Для оперативного вирішення проблем Вам необхідно заповнити заявку на ремонт. У заявці вказати номер гарантійного талона, описати несправності та умови їхнього прояву, а також вказати телефон, прізвище та ім'я контактної особи. Представник сервісної служби зв'яжеться з Вами для уточнення термінів та схеми подальших дій.

Технічна підтримка

Для того, щоб зробити заявку на технічне обслуговування або проконсультуватися з фахівцем з питання, що вас цікавить, звертайтесь за телефоном +380 66 715 13 70 або заповніть зв'язку.