Фрезерний верстат з ЧПК Vector 1608F2 – це високопродуктивне рішення для масового виробництва, оснащене двома незалежними шпинделями. Модель із робочою зоною 1600 × 800 мм призначена для одночасної обробки двох однакових заготовок з дерева, пластиків та композитних матеріалів, що подвоює вихід продукції за один технологічний цикл.
Технічні особливості та переваги:- Подвійна продуктивність: два шпинделі дозволяють паралельно виконувати однакові операції на двох заготовках, що значно підвищує ефективність виробництва серійних виробів.
- Потужна шпиндельна група: шпинделі потужністю 3,2 кВт кожен з водяним охолодженням та діапазоном обертів 6000-24000 об/хв забезпечують стабільну роботу з різноманітними матеріалами. Система захисту від перегріву гарантує їхню довговічність. Використання цанги ER20 дозволяє застосовувати інструмент з хвостовиком до 13 мм.
- Жорстка та точна конструкція: суцільнометалева зварна рама, оброблена за один технологічний хід за власною технологією Vector, забезпечує ідеальну геометрію та довговічність, що є основою стабільної точності при інтенсивному навантаженні. Поєднання приводів на основі кульково-гвинтових пар (Y, Z) та зубчастої рейки (X) з лінійними напрямними гарантує точність позиціонування ±0,06 мм.
- Надійна система керування: комплекс на базі потужних крокових двигунів Nema 34 з крутним моментом 4,5 Nm та драйверів YAKO забезпечує точне виконання складних програм.
Сфери застосування:- Серійне виробництво однакових деталей (меблеві фасади, елементи декору)
- Розкрій та фрезерування листових матеріалів
- Виготовлення рекламної продукції (таблички, логотипи)
- Обробка моделей з технічних пластиків та алюмінію
Мастильні картриджі Hiwin для напрямних
Автоматична подача
мастила
Підсвічування робочого місця
Полімерний вакуумний стіл
Система захисту шпинделя від перегріву
Зона обробки (X × Y × Z), мм
Алюмінієвий Т-подібний профіль
Привід переміщення (Y, Z)
Точність позиціонування, мм
Швидкість переміщення, робочий хід, м/хв
Швидкість переміщення, холостий хід, м/хв
Частотний перетворювач, кВт
Максимальний діаметр хвостовика, мм