Сайт в процесі модернізації
Для отримання сервісу необхідно оформити заявку із зазначенням:
  • номера гарантійного талона;
  • опису несправності та умов її прояву;
  • контактних даних відповідальної особи.

Сервісна служба зв’язується з Покупцем для узгодження строків та порядку проведення ремонту.
Заявка на ремонт обладанання
Заповніть коротку форму, і наші сервісні інженери швидко її розглянуть.
Платний ремонт
Відповідальність
Усі випадки, що не підпадають під гарантію, обслуговуються на платній основі за затвердженими тарифами, вартість за виїзд інженера та проведення ремонтних робіт за 1 день становить 500 €. Всі запчастини оплачуються додатково згідно виставлених рахунків.

Якщо у процесі діагностики виявляється, що несправність відсутня, Покупець все одно оплачує виїзд по тарифу продавця.

У разі відмови Покупця від оплати рахунків за негарантійні роботи, Постачальник має право призупинити подальше обслуговування обладнання до повного розрахунку.
Виробник/Постачальник не несе відповідальності за:
  • втрату прибутку, зупинку виробництва, витрати електроенергії чи сировини, інші комерційні збитки, пов’язані з простоєм обладнання;
  • наслідки, що виникли через порушення Покупцем правил експлуатації.

Внесення змін в обладнання допускається лише за письмовою згодою Виробника. У протилежному випадку обладнання знімається з гарантійного обслуговування.
Умови сервісної підтримки